loading...
روستای طناک سفلی
حسین نادی بازدید : 15 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

هزاران زائر درد آشنا من هم یکی

زین همه مسکین سر تا پا گدا،من هم یکی

هرطرف بسته دلی قفل ضریح مهرتو

مهر شد با خون دل ،این قفل ها ،من هم یکی

********

میلاد علی بن موسی الرضا (ع)
مأوای دلشکستگان و تکیه گاه درماندگان بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک

********

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات*
بر شافع ما روز قیامـت صـلوات*
در شـام ولادتـش که شادنـد همـه*
بفرست بر این روح کرامت صلوات *

********

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
آری همان شبی که زدم دل به نامتان
مشهد
حرم
ورودی باب الرضایتان.......
آقا دلم عجیب گرفته برایتان......

********

کوله بارم پر از غم است و دستم تنگ
ارزویم شوق زیارت توست
یا علی ابن موسی الرضا
اونجا که تو غریبی کسی پیش تو غریب نیست
کاش میشد بیام زیارتت
زیارت امام رضا حج فقراست
........................
از راه دور السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
به امید دیدار از نزدیک بوسیدن ضریحت اقا

********

من که کبوتر دلم،انس گرفته با رضا،
میشنوم ز قدسیان زمزمه ی رضا رضا...
(پیشاپیش ولادت امام رضا(ع) رو تبریک میگم و التماس دعا دارم)

********

می شود دل به امید تو تمنا نکند
روح برگشته به ایوان تو غوغا نکند
بعد چندی که میسر نشده دیدارت
چشم در صحن تو و سیر تماشا نکند . . .
میلاد امام رضا مبارک باد

********

دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد
غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد
گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین
پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد
میلاد امام رضا مبارک باد

********

موج کرم به اوج تلاطم رسیده است
ناز و نماز و شوق و تبسم رسیده است
داوود عاشقی به ترنم رسیده است
کعبه کجاست؟؟؟ قبله هشتم رسیده است
میلاد حضرت رضا (ع) مبارکباد

******** 

عالم آل محمد (ص) به جهان جلوه نمود
عَلَم عِلم به پا شد شب میلاد رضا
بعد موسی که بُوَد رهبر معصوم بشر؟
حل شد این مساله تا شد شب میلاد رضا

********

همه جا غرق صفا شد شب میلاد رضا
پر طراوت همه جا شد شب میلاد رضا
همه جا آینه بندان همه جا آینه وار
محشر آینه ها شد شب میلاد زرضا

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 2,492